تولید محتوا
صنعت بازاریابی یکی از محبوب ترین صنایع برای فرصت های شغلی از راه دور است
getty آیا تا به حال به شغلی در بازاریابی فکر کرده اید؟
اگر این کار را نکرده اید، شاید اکنون بهترین زمان برای ارزیابی گزینه های شغلی شما باشد.
طبق گزارش اداره آمار کار ایالات متحده، متخصصان بازاریابی و تبلیغات، از جمله مدیران، چشم انداز شغلی بسیار قوی ای دارند، با پیش بینی افزایش 6 درصدی تقاضا برای این نقش ها در چند سال آینده.
صنعت خدمات بازاریابی برخی از پرسودترین مشاغل و مشاغل را ارائه می دهد، پایگاه ثابتی از مشاغل و فرصت های راه دور را فراهم می کند (که یکی از محبوب ترین صنایع برای یافتن کار از راه دور است) و صنعتی است که به راحتی قابل دسترسی است، حتی اگر این کار را انجام ندهید. مدرک نداری
به عنوان مثال، تعداد بی‌شماری دوره‌ها، گواهینامه‌ها و مواد آموزشی رایگان وجود دارد که می‌توانید به صورت آنلاین از منابع معتبر از جمله HubSpot، Semrush، Google Career Certificates و Coursera به آنها دسترسی داشته باشید، که به شما امکان می‌دهد نتایج یادگیری موفقی داشته باشید و شغل‌های بازاریابی پردرآمد را ایجاد کنید. مانند یک مدیر بازاریابی دیجیتال یا مدیر رسانه های اجتماعی که به طور متوسط ​​سالانه بیش از 100000 دلار حقوق می پردازند.
اخیراً مطالعه جدیدی توسط کارشناسان Linkee.ai منتشر شده است که برای رتبه بندی مشاغل با رشد سریع در بازاریابی انجام شده است. هر یک از این مشاغل که سریع‌ترین رشد را دارند، دستمزد فوق‌العاده‌ای دارند و به طور متوسط ​​می‌توانید انتظار داشته باشید که درآمدی بیش از میانگین حقوق ۵۹۰۰۰ دلاری آمریکا داشته باشید.
اطلاعات بیشتر برای شما آگاتا همه جانبه» بررسی اولین سری دو قسمتی: من با احتیاط خوشبین هستم شانس، مسابقات و عملکرد WNBA سری 2024 برای تماشا و شرط بندی کاهش نیم درصدی نرخ نرخ توسط فدرال رزرو می تواند به معنای نگرانی باشد برخی از تحقیقات قابل توجه شامل نکات برجسته از:

* دستیار بازاریابی هوش مصنوعی، یکی از جدیدترین مشاغل بازاریابی در صحنه، سریع ترین شغل در حال رشد در صنعت بازاریابی است – با پیش بینی رشد شغلی 21٪.
* دستیاران بازاریابی با بیش از 58000 شغل خالی تنها در Glassdoor در سه شغل برتر بازاریابی با بیشترین لیست مشاغل در ایالات متحده هستند.
* تحلیلگران تحقیقات بازار با 3.2 درصد کمترین نرخ بیکاری را در این صنعت دارند.
* “مدیر بازاریابی” پر جستجوترین شغل بازاریابی است که جستجوهای گوگل در یک ماه به بیش از 220000 می رسد.
بیشتر نقش‌های بازاریابی بیش از میانگین دستمزد ایالات متحده 59000 دلار است
gettyTop 10 شغل بازاریابی از راه دور در سال 2024 در زیر هر یک از مشاغل بازاریابی به همراه حقوق آنها (از تجزیه و تحلیل مطالعه) ذکر شده است:

* دستیار بازاریابی هوش مصنوعی از راه دور (46100 دلار تا 68500 دلار)
* متخصص بازاریابی موتورهای جستجو از راه دور (57,800 تا 76,800 دلار)
* دستیار بازاریابی از راه دور (39442 دلار تا 45000 دلار)
* تحلیلگر تحقیقات بازار از راه دور (49980 دلار تا 68230)
* استراتژیست بازاریابی از راه دور (64,440 تا 86,261 دلار)
* مدیر بازاریابی کانال از راه دور (68446 دلار تا 91295 دلار)
* فروشنده از راه دور (55707 دلار تا 76450 دلار)
* مدیر بازاریابی رویداد از راه دور (50000 دلار تا 108000 دلار)
* مدیر بازاریابی محصول از راه دور (122553 تا 157243 دلار)
* مدیر بازاریابی از راه دور (99935 دلار تا 130753 دلار)
هوش مصنوعی مشاغل بازاریابی از راه دور بیشتری ایجاد می‌کند نقش دستیار بازاریابی هوش مصنوعی گواه این است که، اگرچه هوش مصنوعی مسئول حذف بسیاری از مشاغل و تغییرات اساسی در صنایع به معنای منفی است، اما پتانسیل قوی برای ایجاد نقش‌های کاملاً جدیدی دارد که ممکن است شنیده نشده باشد. از قبل این نمونه‌ای از پیش‌بینی مجمع جهانی اقتصاد است که براساس گزارش آینده مشاغل در سال 2020، هوش مصنوعی طی چند سال آینده 85 میلیون شغل را با 97 میلیون فرصت جدید جایگزین خواهد کرد.
علاوه بر این، هوش مصنوعی فرصت های شغلی بیشتری را از طریق موارد استفاده به خوبی در بخش بازاریابی محتوا، به ویژه با برنامه های کاربردی هوش مصنوعی مانند ChatGPT، باز می کند.
متخصصان صنعت قبلاً چندین راه را برای ادغام هوش مصنوعی در جریان کاری بازاریابی خود کشف کرده اند – از ایجاد محتوا، استراتژی بازاریابی و برنامه ریزی، کلمات کلیدی SEO، نوشتن ایمیل و کپی بازاریابی، و همه چیز در این بین. و مجموعه‌ای از ابزارهای بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی در پلتفرم‌ها و برنامه‌های بازاریابی سنتی مانند Canva، HubSpot و Semrush وجود دارد.
بر اساس نظرسنجی اخیر AWS، تخمین زده می‌شود که 85 درصد از شرکت‌ها انتظار دارند که تیم‌های فروش و بازاریابی آنها بیشترین بهره را از اجرای هوش مصنوعی ببرند. در نتیجه، آنها در حال حاضر به دنبال استعدادهای تازه ای هستند که با هوش مصنوعی تسلط دارند تا بتوانند نیروی کار رقابتی و کارآمدی داشته باشند.
بنابراین، داشتن مهارت‌های هوش مصنوعی، حتی در سطح پایه، یا حداقل دانستن اینکه چگونه ابزارهای هوش مصنوعی را به طور مؤثر در جریان کاری بازاریابی خود ادغام کنید، یک امتیاز برای کارفرمایان است و شما را قادر می‌سازد تا به طور کامل از این فرصت‌های شغلی جدید استفاده کنید و در حین کار درآمد بیشتری کسب کنید. از راه دور
یک شغل بازاریابی از راه دور برای چه کسانی مناسب است؟ قبل از هر انتخاب شغلی، ضروری است که نه تنها محدوده حقوق، سطح تقاضا و فرصت های رشد را در نظر بگیرید، بلکه باید به این فکر کنید که چگونه این نقش با شخصیت و اهداف شخصی شما مطابقت دارد. و ارزش های اصلی
اگر با اکثر موارد زیر موافق باشید، شغل بازاریابی برای شما مناسب خواهد بود:

* شما سابقه ای در نقش های خلاقانه مانند طراحی بصری، هنر یا نویسندگی خلاق دارید
* در زمینه فروش، روزنامه نگاری یا پشتیبانی مشتری تجربه دارید
* شما در نقش های تحقیقاتی و تحلیلی تجاری کار کرده اید
* شما دائماً کنجکاو هستید و دوست دارید همیشه همدل باشید و دیدگاه دیگران را درک کنید
* مهارت های ارتباطی قوی دارید
* به عنوان مثال، شما یک ذهنیت مشتری مدار از پیشینه خود در مهمان نوازی یا اوقات فراغت دارید
همانطور که می بینید، بازاریابی برای بسیاری از افراد از طیف گسترده ای از زمینه ها و صنایع مناسب است، زیرا این مهارت ها و شایستگی های قابل انتقالی را به همراه دارند که مستقیماً با مسئولیت های شما در یک شغل بازاریابی مرتبط است.
هوش مصنوعی فرصت های شغلی بازاریابی جدیدی مانند دستیار بازاریابی هوش مصنوعی ایجاد کرده است
getty شاید وقت آن رسیده است که بازاریابی را به عنوان یکی از انتخاب های شغلی بعدی خود در نظر بگیرید؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Rachel WellsFollowingRachel Wells یک مشارکت‌کننده و نویسنده مستقل فوربس است که کار از راه دور و انعطاف‌پذیر، فریلنسری، کارهای جانبی، توسعه مهارت‌ها و هوش مصنوعی را برای Gen Z و Millennials پوشش می‌دهد. او در Scripps News، MSN و Business Insider حضور داشته است. برخی از بهترین داستان های او عبارتند از: “3 شغل نیمه وقت کاملاً از راه دور که در سال 2024 ساعتی 90 دلار پرداخت می کنند” و “چگونه از ChatGPT برای یادگیری مهارت های با درآمد بالا استفاده کنیم.” ریچل ولز یک صدای برتر لینکدین 24 ساله، برنده نقره جایزه کسب و کار جوان اتاق بازرگانی لندن در سال 2024، بنیانگذار مربیگری راشل ولز، یوتیوبر است و در حال راه اندازی یک استارت آپ هوش مصنوعی است. امروز راشل به شما آموزش می دهد که چگونه کار آزاد را شروع کنید و یک حرفه هیجان انگیز را با انجام کاری که دوست دارید تجربه کنید. او همچنین در حال ساخت محصولی است که کار فریلنسر را متحول می کند و کسب درآمد، یافتن مشتری و شبکه با سایر فریلنسرها را آسان تر می کند. با کلیک کردن روی پیوند وب سایت به لیست انتظار بپیوندید.”>

haqiqattalaban

توسط haqiqattalaban

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *