Wp Header Logo 2739.png







ایرنا :


سرهنگ هادی کیان‌مهر گفت: در صورت لزوم نگهداری اشیای گرانقمیت در خانه باید گاوصندوق‌های استاندارد برای این کار تهیه شود.

این هشدار را جدی بگیرید؛ ارز و طلا را در خانه نگه ندارید

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه به شهروندان گفت: شهروندان نباید زیورآلات و ارز مازاد بر نیاز خود را در خانه نگهداری کنند.

سرهنگ هادی کیان‌مهر افزود: در صورت لزوم نگهداری اشیای گرانقمیت در خانه باید گاوصندوق‌های استاندارد برای این کار تهیه شود.

وی با اشاره به تشکیل یک پرونده سرقت در شاهین شهر گفت: در پی سرقت بیش از پنج میلیارد ریال سکه طلا از منزل یک شهروند، بررسی این موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

‎رییس پلیس شاهین شهر و میمه افزود: مأموران با بررسی دقیق و جمع‌آوری سرنخ های موجود، یک سارق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

‎وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد سارق بواسطه دوستی و رفت و آمد خانوادگی با مالباخته از وجود طلا در منزل او مطلع شده و در فرصتی مناسب اقدام به کپی برداری و ساخت کلید منزل کرده بود.

‎سرهنگ‌کیان‌مهر افزود: سارق در زمان مسافرت مالک، با همکاری فردی دیگری وارد ساختمان شده و تمام سکه‌های طلای موجود در خانه را به سرقت برده بود.

‎وی با اشاره به دستگیری سارق و همدستش و معرفی آنها به مرجع قضایی از شهروندان خواست تا از نگهداری اشیای گرانقیمت در منزل و بیان اسرار خود به دیگران خودداری کنند.