Wp Header Logo 2735.png

دور رفت منطقه ۲ لیگ بسکتبال جوانان کشور به میزبانی ارومیه برگزار و تیم خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی با دو برد مقابل حریفان خود صدرنشین شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، مسابقات لیگ بسکتبال جوانان کشور که در مناطق مختلف برگزار می‌شود با برگزاری دور رفت منطقه دو به میزبانی ارومیه در سالن خانه بسکتبال این شهر (باشگاه بیرثانیه) به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور سه تیم “خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی”، “خانه بسکتبال آذربایجان‌شرقی” و “خانه بسکتبال تاکستان” و انصراف نماینده زنجان برگزار شد تیم خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی در روز پایانی مسابقات در نبردی نفس‌گیر با نتیجه ۸۱ بر ۷۵ مقابل خانه بسکتبال آذربایجان‌شرقی پیروز شد و با دو برد صدرنشین دور رفت شد.

تیم خانه بسکتبال تاکستان نیز با دو شکست ۳۸ بر ۶۷ مقابل خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی و ۴۳ بر ۱۰۳ مقابل خانه بسکتبال آذربایجان‌شرقی بدون برد مسابقات را به پایان رساند.

به گفته اسماعیل نوری رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی، میزبان و زمان دور برگشت مسابقات متعاقبا اعلام خواهدشد و دو تیم برتر این منطقه راهی دور حذفی خواهندشد.

گفتنی است، نماینده استان آذربایجان‌غربی در این مسابقات با لباسی منقش به تصویری زیبا از دریاچه ارومیه و پل تاریخی جغتای میاندوآب در رقابت‌ها شرکت کرده بود.

گزارش : سینا افشاریان

۴۶

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *