Wp Header Logo 1108.png

مصاحبه عمیق در تبلیغات، روشی پژوهشی است که با استفاده از سوالات باز و کاوشی، به درک عمیق‌تری از نگرش‌ها، احساسات و رفتارهای مخاطبان می‌پردازد. این مصاحبه‌ها به صورت فردی و طولانی‌تر از مصاحبه‌های معمولی انجام می‌شوند تا مصاحبه‌گر بتواند به جزئیات بیشتری دست یابد و پاسخ‌دهنده نیز فرصت کافی برای بیان دیدگاه‌های خود داشته باشد.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *