Wp Header Logo 119.png

ویژگی های منحصر به فرد Floki Inu (FLOKI)

پروتکل چند زنجیره ای

همانطور که در بالا مشخص شد، میم کوین فلوکی در زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس میزبانی میشود که به آن امکان دسترسی به انجمن ETH و BSC را میدهد. مبادله 1:1 از طریق پل ETH-BSC برای دارندگان FLOKI امکان پذیر است و مالیات تراکنش در طول این فرآیند پل زدن دریافت نمی شود.

 

تعهد میم کوین فلوکی اینو به بازاریابی

هر تجارت ارز دیجیتال فلوکی هزینه کمی را دریافت میکند که مستقیماً به تیم های بازاریابی و توسعه پروژه می رسد. این بودجه بازاریابی برای اینفلوئنسرهای داخلی، پرداخت هزینه های اهدایی استفاده میشود، در حالی که وجوه برای تیم توسعه به به روز رسانی های جدید در اکوسیستم Floki Inu کمک میکند.

این پروژه دارای بودجه بازاریابی ماهانه بیش از 2 میلیون دلار است که به آن امکان میدهد کمپین های بازاریابی تهاجمی مانند قفل کردن مترو لندن، داشتن 300 اتوبوس در لندن دارای آرم FLOKI به مدت سه هفته، قفل کردن میدان تایمز به مدت 3.5 ماه و قفل کردن آن انجام شود. لس آنجلس با بیلبوردها و اتوبوس ها به مدت سه ماه و غیره.

جوایز برای نگهداری ارز دیجیتال فلوکی

دارندگان میم کوین فلوکی میتوانند توکن های خود را برای کسب پاداش نگه دارند. هر زمان که کسی توکن ‌های خود را در یک صرافی ارز دیجیتال مبادله کند، 4 درصد پاداش به دارندگان Floki در بلاکچین ‌های BSC و ETH توزیع میشود. درصد پاداش نهایی نیست و ممکن است بسته به ارتقاء آینده تغییر کند.

توکن فلوکی اینو همچنین دارای تورم بیش از حد است، به این معنی که افزایش اندازه کیف پول سوخته، پاداش‌های سودآور برای دارندگان فلوکی را نیز افزایش می‌دهد. همچنین با گذشت زمان، کاهش عرضه در گردش باعث افزایش تقاضا برای ارز دیجیتال فلوکی و قیمت آن خواهد شد.

استفاده در دنیای واقعی از میم کوین فلوکی

برخلاف اکثر توکن‌ های میم، FLOKI ابزارهای دنیای واقعی را ارائه میکند. از طریق همکاری با CryptoCart (CC) میتوان از آن برای خرید اقلام از بیش از 1500 فروشگاه استفاده کرد. دارندگان FLOKI همچنین می توانند برای کالاهای فیزیکی در پلتفرم XCUR که قرار است به زودی راه اندازی شود، پرداخت کنند. ابزارهای دیگر در آینده شامل چندین ویژگی مانند خرید NFT، بازی و پرداخت خدمات و کالا خواهند بود.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *