Wp Header Logo 123.png

به گزارش نبض بورس، در آخرین ماه مردادماه ۱۴۰۳ و در روز ابتدایی هفته شاخص کل بورس ۱۴ هزار و ۲۳۸ واحد رشد کرد و توانست به کانال ۲ میلیون واحد برگردد. روز یکشنبه هم شاخص ۱۸ هزار و ۲۰۱ واحد صعود کرد. باز هم در روز دوشنبه شاخص ۷ هزار و ۴۸۴ واحد رشد نمود، اما در روز سه شنبه ورق بازار برگشت و ۵ هزار و ۴۸۶ واحد افت کرد. در روز چهارشنبه شاخص کل بار دیگر رشد کرد و ۴ هزار و ۶۵۲ واحد بالا آمد.  

شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به ۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۲۰۷ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۳۹ هزار و ۸۹ واحد رشد داشت و بازدهی هفته شاخص بورس مثبت ۱.۷ درصد شد. شاخص هم وزن نیز در پایان هفته نسبت به هفته پیشین ۵ هزار و ۸۸۲ واحد بالاتر ایستاد و بازدهی مثبت ۰.۹ درصدی را ثبت کرد.

کدام نماد‌ها بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟

سوده‌ترین نماد‌های این هفته

این هفته نماد‌های فباهنر، سصوفی، وبانک، شفام، فن افزار، غگز، درهآور، کایزد، وخارزم، حفارس بیشترین بازدهی را در میان نماد‌های دیگر داشتند. بیشترین بازدهی در بازار سرمایه در این هفته از آن نماد‌های فباهنر، سصوفی، وبانک، شفام، فن افزار، غگز شد که بازدهی ۱۰ درصدی را برای سهامداران در پی داشت. در رتبه بعدی نماد‌های درهآور، کایزد، وخارزم، حفارس با ۹ درصد مثبت قرار داشت.

زیان ده‌ترین نماد‌های این هفته

اما زیان ده‌ترین نماد‌های این هفته عبارت بودند از:

سایرا، فبیرا، وثوق، تپولا، وسدید، پردیس، ثرود، فماک، وارس، گشان

نماد سایرا، فبیرا با ۹ درصد بازدهی منفی، نماد‌های وثوق، تپولا با ۸ درصد منفی در رتبه دوم کمترین بازدهی در بازار سرمایه در هفته آخر مردادماه بودند، نماد وسدید با ۷ درصد افت و پردیس، ثرود، فماک، وارس نیز ۶ درصد کاهش و نماد گشان با منفی ۵ درصد جزو نماد‌های زیان ده هفته بودند.  

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *