Wp Header Logo 2684.png

به گزارش نبض بورس، اخبار مهم و فوری در مورد قیمت دلار، طلا و سکه و نیز انواع ارزهای دیجیتال می تواند چشم انداز مفیدی به سرمایه گذاران بدهد. نبض بورس با بیان اخبار بروز، به پیش بینی قیمت دلار، طلا و سکه می پردازد.

قیمت انواع بازار‌ها امروز ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳

۱. امروز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳، اونس جهانی ۰.۲۹ درصد افزایش به ۲۵۷۷ دلار، طلای ۱۸ عیار با ۰.۰۹ درصد افزایش به ۳ میلیون و ۷۳۶ هزار تومان و سکه با ۰.۰۸ درصد افزایش به قیمت ۴۴ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان رسید.

۲. انس همچنان پیشتاز: در حالی که همه نگاه‌ها متوجه جلسه فدارل رزرو می‌باشد. انس طلای جهانی امروز رشد اندکی را تجربه کرد. در صورت تصمیم فدرال رزرو در خصوص کاهش نرخ بهره قیمت طلای جهانی روند صعودی به خود خواهد گرفت.

۳. قیمت طلا فارغ از تنش ها: امروز بازار سکه و طلای داخلی به پیروی از انس طلای جهانی افزایش قیمت داشته است و افزایش تنش‌ها در منطقه تاثیری بر قیمت‌ها در این بازار نداشته است.

۴. رکود بلای جان بازار طلا: در حالی قیمت طلا طی سال‌های گذشته افزایش قابل توجه‌ای داشته است و روند صعودی آن همچنان ادامه دارد، به دلیل کاهش قدرت خرید مردم و کاهش شدید تقاضا بازار طلا با رکود بی سابقه‌ای مواجه شده است.

۵. حراج پاییزی شمش طلا: روز یکشنبه یکم مهرماه ۱۴۰۳ پنجاه و دومین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.

۶. بازار بی جان دلار: با افزایش تنش‌ها در منطقه قیمت دلار امروز تغییر نکرد و سیاست گذار با قدرت نوسانات هیجانی در این بازار را کنترل کرد. دو عامل موثر روند صعودی فروش نفت و افزایش ذخایر ارزی بانک مرکزی منجر به کنترل هیجانات در این بازار شده است.

۷. ترکیه بزرگترین مشتری طلا: بانک مرکزی ترکیه در پی کاهش ارزش پول ملی این کشور و افزایش نرخ تورم به دنبال افزایش ذخایرطلای خود، ترکیه را به بزرگترین خریدار طلا در جهان تبدیل کرده است.

۸. افزایش تنش‌ها حامی قیمت نفت: تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه و افزایش نگرانی‌ها در خصوص عرضه نفت از بازار حمایت کرد و قیمت هر بشکه نفت پس از دو روز افزایش متوالی امروز معادل ۰.۵۰ درصد کاهش یافت.

۹. مراقب ارز دیجیتال خود باشید: تحلیل گران معتقدند امشب با اعلام نرخ بهره آمریکا توسط فدرال رزرو بازار دارایی‌های پرریسک مانند بیت کوین اصلاح عمیق تری را تجربه خواهد کرد.

۱۰. بازی جدید در راه است: بایننس از رونمایی بازی جدید در قالب تلگرام با محوریت ارز‌های دیجیتال خبر داده است.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *